SASSIE weblog


Verhuizing
december 1, 2006, 3:27 pm
Filed under: Onzin

Ja m’n blog gaat verhuizen dat weet je nu wel, maar dat is niet waar ik nu op doel. Vrijdagmiddag, eindelijk weekend en ik ga, door de regen uiteraard weer, op weg naar huis. Lekker warm binnen blijkt dat we gaan verhuizen en tja als je geen huur kan betalen voor je eigen home, dan moet je maar mee verhuizen he. Tis niet ver weg in ieder geval en ook nog is een stuk dichterbij een dinnetje van me. Dus die woont dan ook weer op loop afstand. Alleen hoe krijgen wij het altijd voor elkaar om dat rond de kerst te doen. Dit is geloof ik al de derde keer en geeft toe, dat is best knap. Alhoewel m’n broer recordhouder is met twee keer verhuizen rondom de kerst. Ik herriner me nog twee jaar geleden dat ze allebei niesend en proestend van het stof op eerste kerstdag binnen kwamen, want de heren hadden ’s ochtends nog even geklust………….typisch mannen he. En eigenwijs, geen stofmasker op en het dan nog raar vinden dat je aan het niesen blijft.

Maar het is dus weer zover. Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen en wat foto’s posten als ik zin heb. Waarschijnlijk zal ik ook wel ff offline gaan vanwege de verhuizing van het internet en dat vind ik nog het vervelendste van alles. Eerst dit weekend maar is gaan kijken hoe het eruit ziet, want ik heb nog geen idee. En om ’s avonds te gaan kijken heeft niet veel nut, want er hangt nog geen licht hahahaha

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

